tisdag

lite usel bloggning men. tycker ja var duktig som gjorde klart biologiläxan & matteläxan (40 tal) igår. skolan idag va inte alls värd först blir musiken inställd så hade rast till 9.45 sen spanska i 40 min. idrotten som ja inte ens va med på. och vi skulle va på åsen.. så ja,pontus,august&stefan gick och tog 1 kontroll på 40 minuter hihi. lunch, sen hade vi biologi o då hade vi tommiie 30 min, sen typ 1 timmes rast & engelska. först tappade ja mitt bankkort som tur så hittade yolanda de! sen kommer lena & frågar om ja har tappat mina nycklar hihi.. nu ska jag göra fysikläxan. tänkte gå ut o ta höst bilder men de blåser så mycket, så ni får förra årets (?) bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0