varning för långtinlägg

i lördags va det ju miis med brudarna. kommer dit runt 6 & de håller på att laga taacos noom. efter vi ätit speela vi 'med andra ord' haha de är tradition att spela de när vi är hos axelsson. & efter man förlorat.. så blev det miis&film. minns inte va filmet hette. men den va typ en blandning på twilight&narnia så de va ju inte direkt min favorit.

linn&jenne

saga 'molly'

peddo-beckis


chockladpudding

facebooknördar..

speel

mamma 'jennifer'

miispiis

min underbara pojkvän som ja skulle vart med igår (söndag) ville att ja skulle komma till han redan på lördagen. så åkte mitt i natten till honom. hihi, snackar typ bort tiden till 3 sen vare nog dags att sova. såå miisigt att vakna upp & ha honom bredvid sig. låg i sängen till typ 2, sen vidare till soffan & kollar på film. hihi kollade på 'saknar dig' efter halva filmen säger jim ba: får ja säga en sak? jag: ja..? jim: den här filmen sög! hahaha, sen någon gång när vi skulle äta säger han ba: det här ska ja äta till efterrätt ja ba: det blir ju eftersex hahah. jag skulle egentligen ha åkt hem & pluggat klart det sista. men så blev det ju inte. kom hem 1 mitt i natten. så ja fick ju inte sova så mycket den natten.

7 underbara månader med dig imorgon, jag älskar dig enormt & det vet du!

sen vare bara att gå upp klockan 8 och fixa sig för att åkte till gvik. det va grymt men ja tror det skulle räcka med 3 timmar istället för 8 haha iallafall för min del. vet inte hur många gånger ja åkte forsen, alltid lika kul även fast man blev mörbultad. slog i höfter,handen&fingrarna 374958 gånger och fick en fot i ryggen så den mår inte speciellt bra just nu. nu orkar ja inte skriva mer & antar att ni inte orkar läsa. så vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0