abcåäö

ja kanske inte är den tjejen som vill synas eller höras mest. men ja är iallafall mig själv. senaste halvåret har det hänt mycket i mitt liv. har fått en underbar pojkvän, och förlorat i stort sätt alla mina vänner eller om ja ens kan kalla dom för vänner. har förlorat min hund som va en del av mitt liv, har börjat nian och det är dags att börja tänka på sin framtid vad man egentligen vill göra med den. om ja ens har en framtid. halvåret har vart väldigt jobbigt, men samtidigt bästa som hänt... det är väldigt mycket i skolan just nu & familjen har aldrig vart ett direkt 'stöd' just nu känns de som om ja bara har en människa kvar.. fuck life!

skolan idag söög hårt & roooocio kan seriöst gå och dö. så imorgon på spanka letionen ska ja gå till carlos och säga att ja vill byta till hans grupp. har haft han i 3 år varför byta nu sista året?? folk får tycka att ja är kaxig på lektionerna (förövrigt) whatever ja har ändå inget att förlora.. men slöjden vart iallafall inställd så fick sluta halv två. har 2637 läxor & 3 prov nästa vecka ååh vad ja taggar.....


allt va bra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0