liebe - kärlek - love - amor


Det va en tjej, som va född med ett genetiskt fel. hon var blind & önskade sig inget mer än att se världen. hon sa till sin pojkvän ''om ja bara kunde se skulle ja gifta mig med dig.'' en dag & två veckor senare donerade någon ett par ögon till henne. hon kunde se, då frågade hennes pojkvän om de skulle gifta sig men när hon såg att han var blind vägrade hon & lämnade honom, det sista hon fick höra honom säga, var ett brev. i brevet stod det ''okej, min älskling lämna mig om det verkligen är ditt val, men lova mig en sak, ta hand om mina ögon!

A pretty face, doesn't mean a pretty heart.

You're the one that I want. the one that I need.

I saw you for like.. 3 seconds. and it made my day.

Girl: why do you keep on following me?
Boy: because you're so pretty and i think I'm falling in love with you.
Girl: really? but you haven't met my friend yet. she's prettier than me and she's right behind you. (tha guy looked behind him but found no one)
Boy: are you making fun of me? there's no one behind me.
Gilr: no, but if you really love me you won't look back.

I belive in second chances, I just don't think everybody deserves them.

Looking through old pictures make me want to go back to them days. When I didn't have a care in the world.

Guys have no idea how long something they said, can stay in a girl's mind.

'Are you still mad at me?'
'No.'
'Are you sure?''
'I was never mad at you.'
'What were you?'
'Hurt.'

Before i go to sleep, I image you're by my side.

You're prettiest when you HAPPY.

When we have each other, we have everything.

när jag var liten fick jag lära mig att ett år var 365 dagar, att en vecka var 7 dagar, att en dag var 24 timmar, att en timme var 60 minuter, att en minut var 60 sekunder,men inte fan fick jag lära mig att en sekund utan dig var som en evighet.

I know I may not be perfect but I'll try me best to be perfect for you.

Big or small, lies are lies.

You're forever alone
Adored
Loved and
Obviously
Needing by
Everyone



Kommentarer
Postat av: fella

haha " hur gick de? jag hörde allt en krasch"

och

"tappa min högra sko, jag med" haha (:

2011-10-10 @ 15:25:21
URL: http://bighappysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0