screaming for you

(min vardag, från då jag kliver upp tills jag går och lägger mig)
tar en skoldag. vaknar 6.10 men ligger klar kanske 10 minuter innan ja går upp och äter frukost. sen borstar jag tänderna. sminkar mig, byter kläder. sen fixar ja håret. 7.30 går ja till bussen. massa leektioner slutar oftast 3. kommer hem typ 15.40. sen tar ja de bara lugnt eller pluggar. går & läggar mig kanske 11, eller snackar oftast med jim i telefon så somnar kanske runt 12. kuul liv..

gårdagen var väl miisig. jims hår vart snyggt, och lyckades också färga ner mina byxor. hihi, efter de kolla vi film eller jim gjorde ja typ sov, va skittrött. mer miis, somnar om igen smått 'sur' och vaknar vid 2 och åkte hem. sen vakna ja vid 10 av sms & kunde inte somna om. sen dess har ja typ kollat på idool. förmodligen blir det hemma kväll idag. gammal bild (ljusa slingor i som ja snart ska färga)
tussiN♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0