randombild&randomfakta


(en bild på mig + 10 fakta om mig)

• föddes 5 mars 1996 (15år)
• ganska kort, runt 162
• mitt fullständiga namn är anna cecilia teresia sederowsky
• när ja är trött/rastlös blir ja dryg
• ja vill ha halvsblåa ögon (har bruna)
• ja är helt svensk, men inte döpt
• ja har bott på samma ställa hela mitt liv & ser fram emot att flytta
• ja hittar alltid fel i mitt liv, även fast ja är lycklig
• ja gillar att sjunga men skulle aldig kunna göra det framför någon
• ja har bloggat sen ja gick i 6;an dock med låånga avbrott


har aldrig orkat/haft tid att blogga. skola va helt okej, minns inget av de förutom att ja fick feeta smällen på rumpan av jennifer så tappade känseln.. fick skjuts fram till huset av busschauffören.. skulle sätta mig o plugga gick inge vidare, typ somna sen ringer jim. hoppas man klarar biologi provet imorgon då. vi hörs imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0