tisdag


(mina syskon)
ja har 3 äldre syskon, älsta är robin på 25 år. som också har en sööt liten tiffany med bekka. sen har vi anna som är 24 år. sen ida på snart 18 år. ja är alltså en så kallad 'sladdis' tycker inte ja är speciellt lik min syskor. men förut såg folk inte skillnad på mig&ida så robin kallade oss för ida&cissi när vi va små för då va vi alltid med varandra.. nu snackar ja knappt med mina syskon. men snart åkte ja,ida&anna till grandcanaria så de ska bli awzumkul!

skolan idag va väl okej, fick ju träffa sötnosen. eftersom han va hemma igår.. på morgonen fick vi göra nutidsorientering. känner mig IQ som typ kunde 4 av.. 20? haha efter idrotten flumma man med jenniferna. puss på er gaalningar! dock blev man misshandlad av finn några gånger.. hihi. hade ju biologi prov, gick inte speciellt bra. tycke de va svåårt, men va inte ensam om de. hoppas ja blir godkänd, för ja hade fan pluggat ganska mycket.. (a)
har gjort lite engelska så nu ska ja ta en dusch plugga lite till sen blir de väl att gloo tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0