tisdag

skol dagen gick väldigt fort. först 20 minuter musik. sen till aulan för att lyssna på någon gymnasiumsak. 1 timme, sen spanskan. idrott då vi hade bad & hann lagom simma till vg, 60 länger. sen åka tillbaka till skolan & ha 30 (?) minuters biologi. sen sluuta för engenskan blev inställd. kommer hem lagar mat man va gör ja då jo tapppar maten.. så gick in på mitt rum istället och plugga lite. sen fick man mat av syyster!
nyss tagit en dusch, o snart plugga lite mer. humöret nu är inte de bästa direkt. så arg på mig själv!! men taggar morgondagen. (efter skolan ofc.) ska med syster till vås eller etuna, försöka hitta en vinterjacka & lite annat.
(fem saker jag inte klarar mig utan en dag) mobil, pojkvän, vänner, musik & ...tuggumi(!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0