onsdag

(mina mål/drömmar/önskningar)
mina mål är att klara mig igenom skolan, med bra betyg. drömmen är väl att komma in på john bauer gymnasiumet i eskilstuna (frisör) & önskan i samma 'tema' är att få flytta ihop med linn&beckis till en lägenhet i eskilstuna efter 9an.


har vart hemma en timme typ. inte gjort ett skit. och nästa vecka blir ja ginger för några dagar.. lääskigt, ska bli brunett! har engelska prov imorgon så ska sätta mig & plugga det. även lite matte. sen halv 6 kommer pappa och hämtar mig sen åker vi vidare till skolan för någon gymnasiuminformation.

måste ha nytt pass.

Kommentarer
Postat av: Linn

yes jag kan slinga ditt hår om du vill! skulle va galet kul! :D <3 messa mig!

2011-10-05 @ 19:49:53
URL: http://llinnnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0