helg!!


långärmad tröja - linne - jeggings
(en bild på mig idag (igår) och vad jag hade på mig)

typ av killar jag faller för: finns nog ingen speciellt som är ett 'krav' hos killar för att ja ska börja gilla dom. Snäll, söt, mogen & humor är att plus. och eftersom ja är väldigt blyg av mig iaf i början så ska han inte vara blyg hihi. de är alltid tagit flera månader för mig att börja gilla någon, men helt ärligt så föll ja nästan direkt för jim. så hoppas att han är den rätta för mig. de har höllt 7 månader så varför inte längre? ily.

fick veta igår på dansen att vi snart har dansuppvisning, eller aah i december. så om det är någon som vill typ uppträda så kan ni höra av er. men de måste hänga ihop med ragga eller hiphop. typ om ni har en egen dans, rappar eller liknade. hör av er. [email protected] eller kommentera.
skapligt lugn dag. fick sluta 14.40 för vi typ stöde de andra som gjorde prov eller kompliterade. finns inget att säga om dagen. förutom att ja typ fick ont i nacken (?) av att krama jennifer i kanske 5 minuter, haha knaas. ikväll blir det att va med baaby. färga bort hans fina hårfärg.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0