heej

oj, har inte hunnit blogga. skolan igår gick förvånatsvärt fort. sen hem till älskling. inget speciellt sen hem och göra om svenskan.. slarvade bara ihop något. va så trött så hann aldrig blogga. sov redan vid 10.
idag va det första gången på tema vecan som ja lärde mig något vettigt. att ens gymnasiumval egentligen inte är så viktigt. man kan bli vad man vill. man väljer bara vad man vill göra i 3 år. inte hela sitt liv. eller vad vet ja om ja blir frisör hela livet (om ja kommer in).
sitter just nu i köket och bloggar på mammas mina dator. älskaa! haha aja nu ska ja byta om och göra mig redo för dans. ska se om mamma kan vara snäll & skjutsa mig till bussen så ja slipper åka moppe, för de är så kallt. får även sovmorgon imorgon börjar 8.30.
går inte att ladda upp bilder på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0