alla krossade hjärtans dag

blev en tröttsam hemma kväll. kollada idol & måste bara säga att ja hatar andreas! jävla stooneuglyface. hiihi, för er som inte visste så är ja udda & unik. i stort sätt alla har facebook, inte ja. (stolt) dom flesta spelar wordfeud, gjorde de ett tag men tröttnade ganska fort. have my one style. måånga som sportar, aldrig något ja gjort. har världens bästa vänner & en gaalet underbar pojkvän, inte alla som har! mitt liv är väldigt speciellt dock inte de roligaste. lalala.. ja är helt enkelt the one and only, cecilia sederowsky.
har faktiskt nyss städat mitt rum & bäddat om min säng, o nu sitter ja o lyssnar på lugn cover musik. såå miisig-musik, speciellt när man är så trött som ja är. känner att mitt huvve vill lägga sig på kudden & sova riktigt länge imorgon.


imorgon är det första 'alla krossade hjärtans dag'. finns ju dagen då man firar kärleken, så den här dagen är väl till alla olyckliga människor. själv hoppas (vet?) ja att ja slipper va med o fira denna dagen. men hoppas till er som är olyckligt kära att ni också en dag hittar eran sanna kärlek. vem vet om någon du inte alls känner eller lagt märke till skickar iväg ett sms 'vem?' o säger att han/hon hittat ditt nummer på en bänk. allt kan hända, ge aldrig upp. ja älskar dig jim


Kommentarer
Postat av: jim

haha ;) <333

2011-11-12 @ 12:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0