daaaaaaamp nefbvjneogbnoeirgioaehrngiaerso

ligger just nu i sängen, lyssnar på musik o är på piss humör. kan inte alla dagar få spenderas med min underbara pojkvän.. ja sa förut att ja längtade hem, men nu vill ja bort här ifrån.

hade iallafall jätte miisigt med jim igår, o skolan va väl helt okej. bara de att har tydligen någon engenska läxa tills imorgon ingen aning om va de är. spanska prov imorgon.. öhhm? o kemi prov på fredag, ingen aning om vad provet är på. matte, biologi & samhälls prov nästa vecka. taaa mitt liv någon!!

ge mig sommarlov & ingen jävla skola.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du för o få sådär på Linns finger? :)

Det jag menade med "suddig" bild xD

2011-11-10 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0