PARTY IN USA - POKER FACE



3 bilder tagna idag med mina lilla mobil.

jag- ja hatar o diska glas..
ida- haha va?
jag- ja hatar o diska glas?
ida- ja trodde du sa att du hatade o diska bajs (haha)
jag- haha nää, aldrig testat
ida- haha nej för det skulle inte gå det skulle ändå blir skitigt
hahahaha..

pappa kommer hem, kolla på moppen och säger att det inte är något fel.. daaaamp! har vart hemma heela dagen (första gången på sommarlovet) och jag har redan tröttnat på det. låg på bryggan och halv sov, miisigt. sen kom poker som vi ska vara hundvakt åt i 3 veckor. för anna ska till miami (skulle egentligen med, men de va slut på biljetter..) senare mot kvällen ska ja kolla på någon film. sååå tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0