LINKIN PARK

Vi började med att åka till köping för pappa skulle skjutsa oss. och då skulle någon engelsman med, o när vi satt i bilen lästa ja på biljetten ba ''row 11'' hahaha de va kul då...
vi åkte vidare till arlanda för att han skulle dit sen åkte vi till begravningen o planterade blommor på farmor&farfars grav.♥
sen åkte pappa o släppte av oss mitt på stan. men maassa studenter som typ springer runt nakna och massa folk&bilar. vi kom fram till att vi ALDRIG kommer flytta hit. sen tog vi tunnelbanan till globen och det spööregnade o vi stod i kö helt i onödan.. + att jag inte fick ta med mig kamera! då vart ja förbannad!! anyways.. linkin park va grymma lovely!

första&sista bilden fick ja ta med min lilla kamera






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0