DAG 17 - DRÖMYRKE

Frisör (?) - så länge ja kan minnas har ja alltid vart intresserad av hår, i slutet av 8;an praoade vi o ja praoade hos en frisör salong. fick ju dock inte göra så mycket, men de hade ja väl väntat mig. efter ja vart och tittar hur man klipper i en vecka så fick ja äran att klippa håret på mamma. de blev ett bra resultat, men mamma blir ju aldrig nöjd.. klipper min egna lugg själv också, så blir inte så många frisör besök. om ett halv år ska ja välja linje till gymnasium och har redan bestämmt mig för frisör om ja kommer in..? hade också vart kul att gå estetiska, staylist eller media. men om man tänker framåt så äre svårt att få jobb.


Kommentarer
Postat av: fella

jag känner på mej när folk inte gillar mej,linn bestämmer,du går efter men men,ert lilla race, jag slutade faan bry mej när ja fick höra andras åsikter om dehär,enligt er är de mitt fel, tyck de då, har ju fortfarande andra



lycka till med allt,oh tack för den tid vi hade!

2011-06-26 @ 16:40:06
URL: http://ffellakarlsson.blogg.se/
Postat av: Catrin

Jag skrev vad jag tyckte och Felicia har ingenting med det att göra. Hon vet inte ens om att jag gjorde det! Hoppas att ni ordnar upp saker och ting.

2011-06-27 @ 00:44:23
Postat av: Anonym

de är ju lika svårt att få jobb som frisör?

2011-06-29 @ 20:48:11
Postat av: cissi

sv till anonym: skriv gärna ditt namn! :) men om du tänker efter så finns det typ 10 frisörer i typ köping. :)

2011-06-29 @ 23:24:54
URL: http://ceciliaasederowsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0