otur i spel, tur i kärlek

dåligt med bloggandet idag. gjorde ingenting under dagen, eller jo skrev typ en jävla novell eller va det heter.. inte alls likt mig haatar & skriva! well.. mot kvällen åkte jag till linn där beckis & fanny också va. vi skulle egentligen ha åkt till sanna men vi blev kvar hos linn. satt ute på hennes balkong hela kvällen, tyckte aldrig att det blev kallt. åt kladdkaka, spela kort, snacka & skrattade. förut hade ja tur i spel, men de verkar som om ja har fått tur i kärlek nu istället.

och nån jävla idiot hade gjort ett falsk konto sak på något cp sida. så de va något peddo som messat mig + att massa folk addat min på msn. men linn lyckades få bort konto som tur va! det har blivit dåligt med bilder från mina dagar.. finns inte så mycket att ta kort på i guess.
saknar sötnosen. (suddig bild, men jim gillar den)


Kommentarer
Postat av: jim

haha xD <333

2011-07-23 @ 01:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0