forever alone

geografi,bild,lunch,geografi,matte så ser mina onsdagar ut framöver. sahar (min engelska lärare) fick eller aah gjorde plaseringslistan. sitter nästan längstbak & ser ingenting + att man har ralle bredvid sig som inte vill sitta bredvid mig så då blev ja den nya 'forever alone'..
fick smööra lite för niklas (mattelärere) så vi skulle få sluta lite tidigare för ja&tjejerna skulle åka till eskilstuna men 13.44 tåget. så det blev att stressa dit.

hade lånat ut pengar till mamma så hade inte mycket kvar så fick be pappa om lite pengar (700) fast de skulle egentligen gå till dansen&busskort. men fick bli till en annan sak. påvägen hem fick ja sitta själv på tåget (forever alone..) ska iaf köpa mig en parfym när ja fått pengarna tillbaka, eller kanske en onepiece så galet miisiga. hihi, whatever har suttit här ett bra tag & hållt på att få in menyn & allt i header. blev väl ganska bra och tack till sötis emme som hjälpte mig.

tvätta bort sminket & sånt. sova, skola och sedan tagga till dansstart imorgon! godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0